ՄԷԿ ԶՈՀՆ ԱՆԳԱՄ ՇԱՏ Է

0 0
Read Time:1 Minute, 57 Second

 

            Յունուարի ցուրտ հինգշաբթի: Համաճարակի զոհ ազգայինի մը թաղումն էր: Եկեղեցի գացեր էի: Հոն էր յարգանքի տուրքէ չխուսափող Կեդրոնականցին: Երեւելիներ չկային: «Ի վերին Երուսաղէմ»էն եւ «Հայր Մեր»էն ետք ուղղուեցանք գետնուղի:

            Հանգուցեալի մասին Արմենակ հետեւեալը պատմեց.

            – Լաւ մարդ էր, ծառայասէր, իրատես եւ խօսքը պահող չէր: Քանի մը շաբաթ առաջ բուռն վէճ մը ունեցեր էր  իշխանասէրհայաստանասէրի մը հետ:

            – Արմենա՛կ, հիմա ամէն տեղ վիճողներ կան, կը ներշնչուին ասդիէն-անդիէն լսուածէ: Հայաստանի Ազգային Ժողովի կողմերը սփիւռքի մէջ ալ երկրպագուներ ունին, տեսակէտներ կը պաշտպանեն:

            – Հանգուցեալը խօսակիցի մը ըսած է, որ 44օրեայ պատերազմին զոհուածներուն թիւը տեւաբար կ’աճի: Երե՞ք, հի՞նգ, եօ՞թը, տա՞սը հազար: Թիւը վերջնական չէ, քանի որ դեռ կը գտնուին կամ կը յանձնուին աճիւններ: Ըսած է, որ երբե՛ք պիտի չգիտցուի մեր կորուստներուն թիւը:

            Խօսակիցը, ինքզինքին տալով իշխանութեան բանբերի դեր, ըսած է.

            – Ինչ որ կ’ըսես հակա-իշխանութիւն քարոզչութիւն է, կը կրկնես ընդդիմութեան չարախօսութիւնը: Պաշտօնապէս ըսին, որ զոհերու թիւը չորս հազարէն պակաս է: Այդ թիւը աճեցնելով, կ’ուզեն իշխանութիւնը վարկաբեկել:

            Հանգուցեալը ողջմիտ մարդու պատասխան տուած է.

            – Հազարներու թիւը չէ էականը, այլ նոյնիսկ մէկ երիտասարդի կորուստը: Մէկ հոգիի կորուստն անգամ շատ է, իշխանութիւնը պատասխանատու է մէկ կեանքի կորուստի համար ալ: Կորուստները նպարավաճառի տետրակի մէջ գրուած թիւեր չեն:

            Իշխանասէր-հայաստանասէրը, անցեալի «ժողովուրդներու պզտիկ հայր» Ստալինը խուփ ականջներով եւ աչքերով երգողներու պէս դժգոհութեամբ ըսած է.

            – Ձեզիպէսները, Հայաստան եւ դուրսը, կ’ուզէք, որ նախկինները գան, եւ շարունակեն կողոպուտը, կոռուպցիան:

            Հանգուցեալը ըսած է.

            – Բարեկա՛մ, կը կարդա՞ս Հայաստանի թերթերը, կը լսե՞ս պարգեւավճարներու, առանձնատուներու, ընտանիքի անդամներով ճամբորդութիւններու, անոնց տրամադրուած զրահապատ ինքնաշարժներու, թիկնապահներու  ընկերակցութեամբ տեղափոխութիւններու եւ այլ ճոխութիւններու մասին:

            – Այդ բոլորը իշխանութեան վարկաբեկման ծառայող քարոզչութիւն է,- ըսած է հայաստասէր-իշխանասէրը:

            Արմենակ ըսաւ, որ գնացքի ժամանումը վերջ տուած է գետնուղիական (մեթրոյական) քաղաքական բանավէճին: Եւ միշտ արեւելքցի կամ մերօրեայ քաղաքագէտ ֆաքիրներու պէս, աւելցուց.

            – Մակա՛րս, միթէ՞ «ժողովուրդներու պզտիկ հայր» Ստալինի, ներսի եւ դուրսի անփոխարինելի մեծ կամ պզտիկ ստալիններու հանդէպ առանց նախապայմաններու սէր ունենալու վարքը մեր ազգային բա՞րքն է ու փա՞ռքը:

            Համաճարակին պատճառով հոգեճաշ չկար եւ հազիւ դագաղակիր կառքը մեկնած, սգակիրները անհետացան:

            Հանգուցեալին եւ իր խօսակիցին վէճը պիտի շարունակուի գործատեղիներու, սրճարաններու մէջ եւ փողոցը, գետնուղիի քարափին կամ հանրակառքի կանգառին:

            Արմենակ փիլիսոփայեց.

            – Չկայ իրաւ սէր առանց կիրքի, իսկ կիրքը կը տեւէ նաեւ առանց սիրոյ:

            – Այսպէս չէ՞  ներսի եւ դուրսի հայ կեանքը, ուր տէր ունենալու կիրքը արեւին տակ հայ կեանքի հին-նոր ոճ է,- ըսի երբ կը բաժնուէինք:

 

Մակար ի Գաղիա, 17 Յունուար 2022

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Social profiles